година по-късно
Честно казано не мислех че тази година ще имам повод да пиша каквото и да било. Годината не е добра за никого, така че няма да ви затормозявам допълнително с оплаквания. Тъй като най-големия ми във всяко едно отношение проект се „премести“ за след почти година. Реших че все пак ще е добре да реализираме нещо тук в България, докато имаме такава възможност. След миналогодишната сесия в която използвахме прекрасния Citroen 2CV, възникна идеята да направя още снимки с колата и да се „заиграем“ малко с това което означава името и. Така нещата дойдоха от само себе си, един автомобил, два коня, едно красиво момиче (за къде сме без него). Проблемите с които се сблъсках, мястото на което исках да снимам се оказва трудно достъпно, ако не недостъпно. Също така се оказа, че е по-лесно да стигнеш до конете от колкото те до теб. Времето като величина, ако снимате животни не си предвиждайте точно 45 минути за снимки. Най-трудно бе да намеря слама или сено, колкото и странно или смешно да звучи.
За самите снимки обаче имах подкрепата на достатъчно чудесни хора, Радослав собственик на прекрасната Кора, Ирина , която се ангажира с организацията и беше прекрасен домакин. Разбира се Александър, собственика на прекрасния малък 2CV, който го докара до локацията въпреки 35-те градуса навън. Разбира се модел за тези снимки беше Сара ( това са проекти които аз считам за наши общи и някак си не виждам друго момиче в тях, авторско решение да го наречем). Относно външния вид, използвахме панталона от първия костюм за „The Aviator“, които уши Антония. За грима имахме нов гримьор, тъй като Деси беше възпрепятсвана, но ми липсваше достатъчно, не искам да подценявам труда на новия ни гримьор, беше чудесен. В последния момент със Сара решихме да включим един малък но много подходящ аксесоар от Mia Atelier. Благодарноси и на Ники, че работи зад кадър за да ни остане и нещо различно за спомен.
Техническата част е както обикновено, Canon 5DmkII + Ziess 35/2, Canon 1DmkIV +Samyang 85/1.2, Mamiya RB67ProSD, за филм реших да използвам за първи път Cine Still 50ASA, това е цветен филм за кино продукции, резултата ми е интересен, но ще се види едва след сканиране. Иначе останалите ми две пози диапозитив Fuji Provia 100F изглеждат както обикновено чудесно. Обработката е предимно с Analog Efex Pro 2 на Nik. Резултатите …за мен има кадър който мога да използвам. Снимките от тези фото-сесии тип ретро или по-скоро cinema, трябва да запълнят един календар за 2021 с приличен размер.